سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

20209170930

پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از قشم فور یو، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

آیا پرداخت در محل دارید؟

خیر، پرداخت در محل در قشم فور یو فعال نیست.

آیا فروش حضوری دارید؟

خیر، در هیچ کدام از آدرس های درج شده در سایت امکان فروش حضوری فراهم نیست. لطفا از حضور در دفاتر خودداری فرمایید.

گارانتی اصالت و سلامت به چه معناست؟

محصولات اصلی و اورجینال هستند و از لحاظ فیزیکی در سلامت کامل هستند.

محصولات تا چند روز مهلت تست دارند؟

برای محصولات برقی مانند کارت گرافیک و هارد اینترنال و اکسترنال و غیره مهلت تست ۴۸ ساعت از زمان تحویل می باشد. سایر محصولات تا ۷ روز از زمان تحویل مهلت تست دارند.

روش های ارسال قشم فور یو به چه صورت است؟

محصولات در قشم فور یو با دو شیوه ارسال می شوند. ارسال فوری: تحویل همان روز در بندرعباس و قشم و ارسال فوری به شهرستان ارسال از یک تا دو روز کاری: مدت زمان لازم جهت آماده سازی محصول برای ارسال

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی می توانم آن را تحویل بگیرم؟

لطفا قبل از ثبت سفارش صفحه محصول را بررسی فرمایید. اگر شرایط ارسال کالا به صورت ارسال فوری باشد سفارش همان روز در بندرعباس و قشم و با پیک پسکرایه برای خریدار ارسال می شود. هم چنین برای شهرستان نیز سفارش فوری ارسال می شود. اگر شرایط ارسال کالا به صورت ارسال از ۱ تا ۲ روز کاری باشد سفارش بعد از این مدت زمان وارد مرحله ارسال می شود.

شیوه ارسال و هزینه حمل و نقل به چه صورت است؟

سفارشات در بندرعباس و قشم به صورت پس کرایه و با پیک موتوری ارسال می شوند. ارسال به شهرستان به صورت پس کرایه با تیپاکس، پست پیشتاز و باربری ” متناسب با مقصد و شرایط ارسال کالا ” ارسال می شوند.

آیا فروش همکاری دارید؟

بله، یک لیست آنلاین از محصولات برای همکاران در نظر گرفته ایم که به صورت لحظه ای می توانید قیمت های همکاری را مشاهده فرمایید. برای درخواست از طریق فرم فروش همکاری اقدام کنید.

گارانتی کالا شامل چه مواردی می شود؟

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین راهکار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.

سفارشم را به صورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده ولی سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد. تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

چه طور درخواست مرجوعی کالا را به شما اطلاع دهم؟

شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا به چه صورت است؟

کارشناسان خدمات پس از فروش قشم فور یو ایرادات مطرح شده را بررسی می کنند . علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد می توانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است می توانم آن را تحویل نگیرم؟

بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می توانید کالا را تحویل نگیرید.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول